Ekologické projekty požírají stovky miliard dolarů, firmám ale pomáhají získat zákazníky 10 minut čtení Mezi českými podnikateli po vzoru nejvyspělejších zemí světa sílí snahy o vytvoření společnosti, jejímž cílem nebude jen hromadění bohatství a...
Slovensko-český CloudTalk přesouvá call centra na internet, i díky pandemii získal investici 155 milionů korun iHNed.cz3 minuty čtení Zakladatelé start-upu CloudTalk věří, že i v době live chatů a chatbotů je telefonování stále tím nejlepším způsobem, jak rychle řešit problémy...
Českým automobilkám chybí "správní" zákazníci. Výrobci aut investovali do elektrických a hybridních modelů, na domácím trhu ovšem chybí poptávka 7 minut čtení Výrobu vozidel letos zasáhla koronavirová krize. Autosalony byly zavřené, rodiny i firmy měly jiné starosti. Český průmysl snížil produkci aut...
Pivo až do domu. České minipivovary si našly přímou cestu k lidem, založily e-shopy a do ulic vyslaly rozvozové dodávky 6 minut čtení Když člověk nemůže do hospody, přijede hospoda za ním. Během uzavření restaurací pivovarníci rozjeli e-shopy i přímý rozvoz k zákazníkům. Před...
Nejlepší servis nabízí Air Bank či Zásilkovna. Pandemie zlepšila zákaznickou zkušenost Čechů, ukazují data KPMG iHNed.cz3 minuty čtení Pandemie koronaviru má i některé pozitivní dopady. Firmy během jarního lockdownu zlepšily zákaznický servis a lidé jsou s nimi spokojenější....
Zemřel Tony Hsieh, muž, který udělal ze zákazníka boha 5 minut čtení Všechno pro zákazníka. Doprava zdarma. Vratky zdarma. Roční lhůty na vrácení peněz. Osobní kontakt místo plošných marketingových náletů. Tony...
Výsledky T-Mobile zvýšil provozní zisk na 8,5 miliardy korun. Pomohla vyšší spotřeba zákazníků iHNed.cz2 minuty čtení Tuzemský mobilní operátor T-Mobile zvýšil za tři čtvrtletí provozní zisk o 1,3 procenta na 8,53 miliardy korun. Celkové tržby stouply o 1,6...
Zákaznická zkušenost Start-upy přináší pozitivní změnu iHNed.cz5 minut čtení Ve Start it @ČSOB věříme, že úspěšní budou dlouhodobě jen ti, kteří mění život k lepšímu. Před dvěma lety jsme začali budovat akcelerátor pro...
Zákaznická zkušenost Zákazníci jsou jako velryby iHNed.cz6 minut čtení 1. Jak jsou pro vás zákazníci důležití? 2. Jak si myslíte, že by na tuto otázku odpověděli vaši zákazníci? 3. Z průzkumu Capgemini z roku 2017...
Zákaznická zkušenost Moneta, Bonami nebo Provident. Představujeme vítěze cen CX Awards iHNed.cz5 minut čtení CX vize/strategie V roce 2019 vznikl v Providentu mezinárodní CX tým, který začal na všech evropských trzích (Česko, Rumunsko, Polsko, Maďarsko)...
Zákaznická zkušenost Krize prověří firemní hodnoty iHNed.cz4 minuty čtení Spoléhat na to, že úspěchu ve zlomovém roce dosáhnete tím, že se budete chovat stejně jako předtím, se může zdát bláhové. A právě proto jsme s...
Zákaznická zkušenost Mluvte jazykem zákazníka a reagujte včas iHNed.cz5 minut čtení Když paní Simona jela před časem autobusem z Hradce Králové do Prahy, dala později přepravní společnosti špatné hodnocení. Cesta přitom proběhla...