Oděvní banka Oděvní banka obléká tisíce chudých. Firmy v ní vidí cestu k udržitelnosti 7 minut čtení Na každého Čecha ročně připadne mezi 10 a 15 kilogramy textilního odpadu. Téměř pětina z této masy podle loňského průzkumu agentury STEM stále...
E-commerce Oděvní obři jdou proti vratkám z online prodeje. Systém se zvrhl 5 minut čtení Pandemie covidu přinesla velké nárůsty online prodejů a obchodníci povzbuzovali zákazníky k dalším nákupům také zjednodušením možnosti vrátit...
Pokud chcete být součástí značky, musíte upozadit sám sebe 6 minut čtení Skupina Moët Hennessy Louis Vuitton ocenila Čecha. Adam Kost startuje kariéru v nejlepších módních domech.
Jak si užít luxusní módu z druhé ruky 5 minut čtení Nákup luxusní módy z druhé ruky je jako rybaření. Nahodíte a pak dlouho čekáte. Kromě dobrého zadávání hesel do vyhledávače a notné dávky...
Pietro Filipi nepoložil koronavirus, byznys oděvní skupiny nefungoval, tvrdí advokát Jan Langmeier 12 minut čtení Tradiční české oděvní značky Kara a Pietro Filipi zkrachovaly. Podnikatel Michal Mička, který je skrze investiční skupinu C2H vlastní, z toho...
Jak Trumpova obchodní válka stvořila čínského oděvního obra 5 minut čtení Nejzáhadnější čínská multimiliardová společnost nebo také největší světový prodejce oblečení, o kterém většina lidí nad třicet let nikdy...
Kompromis mezi ponožkou a botou slaví úspěch na světovém trhu 6 minut čtení Jsou většinou mladí a vždycky plní energie a nápadů, kterými chtějí měnit byznys. Minimálně jeden z těch nápadů již dokázali přetavit ve...
Insolvence je jako rozvod. Emoce stranou – a skončí přátelsky 9 minut čtení Společnost Blažek Praha − donedávna jednička na českém oděvním trhu − je od prosince v insolvenci. Věřitelům dluží 87 milionů korun....
České textilky zjišťují, že být drahý se vyplácí 11 minut čtení Textilní a oděvní průmysl historicky patřil k páteřním odvětvím tuzemské ekonomiky. V roce 1989 v něm pracovalo přes 200 tisíc lidí, což je víc,...
Sportovním oděvům z Česka se daří i v krizi 11 minut čtení K dlouhodobě stabilním segmentům českého oděvního průmyslu patří výroba outdoorového a sportovního zboží. Působí v něm zhruba 50 firem sídlících...