Když člověk nemůže do hospody, přijede hospoda za ním. Během uzavření restaurací pivovarníci rozjeli e-shopy i přímý rozvoz k zákazníkům.
Před vstup do Letenských sadů u Národního technického muzea přesně o půl jedenácté dopoledne přijíždí bílá dodávka. Zastaví, otevřou se boční dveře a sládek Pivovaru Lobeč Václav Kopecký začíná vydávat předem připravené objednávky zákazníkům a má i něco navíc pro náhodné kolemjdoucí. Na místě stojí 15 minut, potom nastartuje a zamíří na další stanoviště. Těch má v ten den před sebou ještě sedm.
"O rozvozu piva do okolních měst jsme několikrát přemýšleli už v minulosti. Vždycky jsme to ale zavrhli s tím, že se lidé přece neseberou a nepůjdou čekat přesně v tu a tu hodinu na příjezd pivní dodávky, když jsou v supermarketech plné regály a konkurence je obrovská," líčí majitel lobečského pivovaru Pavel Prouza. O to větší bylo jeho překvapení, když na jaře v první vlně pandemie dodávka vyjela poprvé a prodala pivo za více než 50 tisíc korun. Za maloobchodní cenu. Od té doby už jezdit nepřestala.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



