Reklama neumí zázraky, očkování ano 5 minut čtení Pokud máte špatný produkt, cenu a distribuci, udělá vám sebelepší reklama nanejvýš medvědí službu. Jak tedy mohou reklamní agentury přispět k...
Skutečné problémy v ústech politiků 1 minuta čtení Výzvy ve stylu "Ne slova, ale činy" se nesou každou předvolební kampaní. I v ruském Jekatěrinburgu politici hlavně hodně mluví. Lidé jim proto...
Jak přilákat kutily? Boduje listí, ne vrtačky 1 minuta čtení V Česku se stal synonymem reklamy pro kutily Béda Trávníček obdařený "večerníčkovým" hlasem herečky Jiřiny Bohdalové. Kolo štěstí, které Béda...
Když je alkohol čistý jak nepopsaný plakát 1 minuta čtení Ať už dopadne nešťastná metanolová kauza jakkoli, její dopad na značky alkoholických nápojů by mohl být prospěšný. V komunikaci se totiž...
Jak potrestat zloduchy? Zakázat jim pít mléko 1 minuta čtení Mezinárodní den mléka se slaví od roku 2006. Zdá se, že pro jeho propagaci a podporu pití mléka udělá jihoafrické sdružení Rediscover Dairy...
Způsobů, jak poznat svět, je bezpočet 1 minuta čtení Před pár lety podporovaly dovolenkový byznys plyšové hračky, které "posílaly" své fotografie jakožto pohlednice z cest. Třeba Radim Jančura...
Kreativní reklama Nač hledat nové nápady, když jich existuje tolik osvědčených 1 minuta čtení Reklama není umění. Má svá zavedená klišé a možnosti kreativity v ní jsou často dost omezené. Přebírání nápadů mezi různými trhy, agenturami či...
Co se stane, když originál nahradí kopie 1 minuta čtení Koneckonců při pořizování vozu stejně jako při kupování náhradních součástek záleží vždycky na nátuře. Třeba v zemích Jižní Ameriky řidičům...
Jak ukázat lásku a vášeň pro umění 1 minuta čtení Když komerční komunikace pracuje s vysokým uměním, měla by být maximálně decentní a původní dílo nesesadit z jeho piedestalu více, než je nutné.
Olympijský rekordman laškuje s reklamou 1 minuta čtení Rozruch vyvolalo nejen vítězství, ale také fotky plavce Phelpse od fotografky slavných Annie Leibowitzové. Fenomenální sportovec Michael Phelps...
Nevstoupíš třicetkrát do téže reklamní řeky 1 minuta čtení Reklama není umění. Má svá zavedená klišé a možnosti kreativity v ní jsou často dost omezené. Přebírání nápadů mezi různými trhy, agenturami či...
V holínkách by Usain Bolt těžko běžel 1 minuta čtení Po olympiádě ve Vancouveru bylo oblečení českého týmu v obchodech Alpine Pro vyprodané. Díky úspěchům českých sportovců i originálním prvkům...
Doprava v Londýně? Olympijská disciplína 1 minuta čtení Vtipná kampaň smiřuje obyvatele Londýna s dopravními omezeními. Příliv turistů a sportovců zasahuje do života Londýňanů. Na rozdíl od nedávného...
Nejen rugbisté mají na víc 1 minuta čtení Když chce firemní značka mluvit o sportu, musí být hodně přesvědčivá. Spojení značky se sportem je složitá věc. Pokud jde třeba o Nike, která má...
Špína je dobrá. Kdo je aktivní, občas se ušpiní 2 minuty čtení Kampaně fandí dětem, které si hrají na dvorku a nesedí jen u počítače. Čína řeší vážný problém. Její tradiční rodiny ničí moderní vetřelec -...