reklama
reklama

Jan Patera

konzultant, Blue Events

Články autora

5 minut čtení
Pokud máte špatný produkt, cenu a distribuci, udělá vám sebelepší reklama nanejvýš medvědí službu. Jak tedy mohou reklamní agentury přispět k...
1 minuta čtení
Výzvy ve stylu "Ne slova, ale činy" se nesou každou předvolební kampaní. I v ruském Jekatěrinburgu politici hlavně hodně mluví. Lidé jim proto...
1 minuta čtení
Před pár lety podporovaly dovolenkový byznys plyšové hračky, které "posílaly" své fotografie jakožto pohlednice z cest. Třeba Radim Jančura...
1 minuta čtení
Koneckonců při pořizování vozu stejně jako při kupování náhradních součástek záleží vždycky na nátuře. Třeba v zemích Jižní Ameriky řidičům...
1 minuta čtení
Když komerční komunikace pracuje s vysokým uměním, měla by být maximálně decentní a původní dílo nesesadit z jeho piedestalu více, než je nutné.
1 minuta čtení
Rozruch vyvolalo nejen vítězství, ale také fotky plavce Phelpse od fotografky slavných Annie Leibowitzové. Fenomenální sportovec Michael Phelps...
1 minuta čtení
Po olympiádě ve Vancouveru bylo oblečení českého týmu v obchodech Alpine Pro vyprodané. Díky úspěchům českých sportovců i originálním prvkům...
1 minuta čtení
Vtipná kampaň smiřuje obyvatele Londýna s dopravními omezeními. Příliv turistů a sportovců zasahuje do života Londýňanů. Na rozdíl od nedávného...
1 minuta čtení
Když chce firemní značka mluvit o sportu, musí být hodně přesvědčivá. Spojení značky se sportem je složitá věc. Pokud jde třeba o Nike, která má...
reklama