Nadace nejprve nechala natočit typické scény v čínských rodinách, poté podle nich bylo vymodelováno 115 postaviček lidí zajatých v síti www. Každá z figurek byla "zavařena" do skleněné nádoby. Takto zavařené figurky vytvořily instalaci nazvanou "klávesnice izolace". Ta s velkým ohlasem putovala dva měsíce po Číně. Že problém izolace začíná u dětí, ví i výrobce pracího prášku Omo. V britské kampani proto zdůrazňuje, že skutečná dobrodružství se neřídí joystickem. Kampaň "Špína je dobrá" jde proti všem klišé reklamy na prací a mycí prostředky zobrazující rodiny sterilně vyčistěné a bez bakterií. Kdo nemá dokonale čisté prádlo a podlahu, je rozhodně špatný rodič. Jenomže zvídavé dítě se musí zákonitě ušpinit - čím více, tím lépe. Ovšem při hraní na počítači se většinou moc neušpiní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



