Kampaň ukazuje lidi plivající mléko. Jde o jedince, kterými by měl vzdělaný čtenář pohrdat - zabijáka velryb, dřevorubce (pravděpodobně v deštných pralesech) a dozorce v dílně, kde pracují děti. Na inzerátech je důležité nepřehlédnout slogan "Full of Goodness" neboli "plné dobra". Jenomže ukazovat produkt v negativní situaci je reklamní tabu. Mléko by tak mohl plivat třeba Adolf Hitler, a pořád by to nebylo pro většinu lidí dost lákavé. Navzdory snaze reklamní agentury FoxP2, která s nápadem přišla, asi zůstane expresivní propagace mléka jednou z těch kampaní, které zůstanou jen na papíře a do oficiální inzerce se nedostanou. Porušovat tabu znamená, že o reklamě se sice mluví, ne vždy to ale pomůže.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



