Kampaň ukazuje lidi plivající mléko. Jde o jedince, kterými by měl vzdělaný čtenář pohrdat - zabijáka velryb, dřevorubce (pravděpodobně v deštných pralesech) a dozorce v dílně, kde pracují děti. Na inzerátech je důležité nepřehlédnout slogan "Full of Goodness" neboli "plné dobra". Jenomže ukazovat produkt v negativní situaci je reklamní tabu. Mléko by tak mohl plivat třeba Adolf Hitler, a pořád by to nebylo pro většinu lidí dost lákavé. Navzdory snaze reklamní agentury FoxP2, která s nápadem přišla, asi zůstane expresivní propagace mléka jednou z těch kampaní, které zůstanou jen na papíře a do oficiální inzerce se nedostanou. Porušovat tabu znamená, že o reklamě se sice mluví, ne vždy to ale pomůže.
Jan Patera
Ukazovat produkt - v tomto případě mléko - v negativní situaci je reklamní tabu.
Přivede více lidí k pravidelné konzumaci mléka nerudný dozorce z dílny, kde musejí pracovat děti? Stěží.
Připraveno ve spolupráci s týdeníkem Marketing & Media