Skvělým příkladem sdílení osvědčeného reklamního nápadu je metoda, která by se dala nazvat časosběrný inzerát. Efekt stroboskopu je schopný ukázat různé benefity produktu, třeba účinnost antiperspirantu během celého aktivního dne. Nebo ještě lépe u fotografického aparátu, který vybere ze 130 snímků brazilské holčičky pořízených za sebou ten jediný použitelný. A nebo vůbec nejlépe, když je nutné ukázat, jak velká je šance, že řidič někoho srazí, když píše esemesky za volantem. Stejný nápad, jiné značky, různě kvalitní výsledek. Staré přísloví říká: Lepší dobře ukrást, než blbě vymyslet. Dá se ale vůbec "dobře krást"?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později