Značky, které chtějí těžit z londýnské olympiády a jen se občas ukážou v přítomnosti sportovce, většinou pohoří. Fandům bude jedno, kdo je partnerem olympijského týmu. Zajímá je samotná hra a to, co při ní prožívají, nikoli reklamní pauzy. Úplně jinak si počíná Guinness, který dlouhodobě podporuje rugby. A nevadí mu, že tento sport se objeví až na olympiádě v Rio de Janeiru v roce 2016. Snad bude slogan jeho reklam "Some are made of more" neboli "Někteří mají na víc" provázet i naše olympioniky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



