Značky, které chtějí těžit z londýnské olympiády a jen se občas ukážou v přítomnosti sportovce, většinou pohoří. Fandům bude jedno, kdo je partnerem olympijského týmu. Zajímá je samotná hra a to, co při ní prožívají, nikoli reklamní pauzy. Úplně jinak si počíná Guinness, který dlouhodobě podporuje rugby. A nevadí mu, že tento sport se objeví až na olympiádě v Rio de Janeiru v roce 2016. Snad bude slogan jeho reklam "Some are made of more" neboli "Někteří mají na víc" provázet i naše olympioniky.

Jan Patera

Guinness podporuje rugby dlouhodobě, i když zatím nejde o olympijský sport.

Jak lze v reklamě propojit byznys se sportem? Příkladem mohou být inzeráty od londýnské reklamní agentury
BBDO, které se objevily na loňském mistrovství světa v rugby. Jsou vyvedené v barvách irské značky Guinness.

Připraveno ve spolupráci s týdeníkem Marketing & Media

Související