Hobbymarkety a prodejci potřeb pro zahradu v Česku propagují hlavně produkty a jejich ceny. Na podzim jich tu opět je záplava. Jsou i vzácné výjimky, které se zmohou na víc. Mountfield má svůj vlastní jazyk, střídavě výjimečný, střídavě průměrný. Stálou úroveň si udržuje Hornbach, který se zaměřuje na pocity kutilů, a to hlavně v televizních spotech od německé agentury Heimat, které vznikají v české produkci pod vedením režiséra Martina Krejčího. V posledním spotu dokonce nechává kutila popraskat jako starou omítku. Dokazují - podobně jako třeba Stihl - že reklama vytvářená pro drsné chlapy nemusí být právě hrubá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111