Hobbymarkety a prodejci potřeb pro zahradu v Česku propagují hlavně produkty a jejich ceny. Na podzim jich tu opět je záplava. Jsou i vzácné výjimky, které se zmohou na víc. Mountfield má svůj vlastní jazyk, střídavě výjimečný, střídavě průměrný. Stálou úroveň si udržuje Hornbach, který se zaměřuje na pocity kutilů, a to hlavně v televizních spotech od německé agentury Heimat, které vznikají v české produkci pod vedením režiséra Martina Krejčího. V posledním spotu dokonce nechává kutila popraskat jako starou omítku. Dokazují - podobně jako třeba Stihl - že reklama vytvářená pro drsné chlapy nemusí být právě hrubá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později