Hobbymarkety a prodejci potřeb pro zahradu v Česku propagují hlavně produkty a jejich ceny. Na podzim jich tu opět je záplava. Jsou i vzácné výjimky, které se zmohou na víc. Mountfield má svůj vlastní jazyk, střídavě výjimečný, střídavě průměrný. Stálou úroveň si udržuje Hornbach, který se zaměřuje na pocity kutilů, a to hlavně v televizních spotech od německé agentury Heimat, které vznikají v české produkci pod vedením režiséra Martina Krejčího. V posledním spotu dokonce nechává kutila popraskat jako starou omítku. Dokazují - podobně jako třeba Stihl - že reklama vytvářená pro drsné chlapy nemusí být právě hrubá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



