Pokud máte špatný produkt, cenu a distribuci, udělá vám sebelepší reklama nanejvýš medvědí službu. Jak tedy mohou reklamní agentury přispět k úspěchu očkování proti covidu-19?
Celkem 654 milionů korun. Tolik v přepočtu investuje německá vláda do mediální podpory kampaně na podporu očkování proti covidu-19. Běží od konce roku a je vidět v televizi i na plakátech, všude se setkáte se stejným motivem "Německo si vyhrnuje rukávy na očkování". Minutový spot mimo jiné oslavuje triumf medicíny při přípravě vakcín, a staví tedy na hlavu hlavní výtku odmítačů vůči "podezřele" rychlému vývoji vakcín. Kampaň apeluje hlavně na solidaritu a s vyhrnutými rukávy ukazuje skutečné představitele ohrožených skupin "těsně poté", co dostali svoji zaslouženou dávku protilátek.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



