Pokud máte špatný produkt, cenu a distribuci, udělá vám sebelepší reklama nanejvýš medvědí službu. Jak tedy mohou reklamní agentury přispět k úspěchu očkování proti covidu-19?
Celkem 654 milionů korun. Tolik v přepočtu investuje německá vláda do mediální podpory kampaně na podporu očkování proti covidu-19. Běží od konce roku a je vidět v televizi i na plakátech, všude se setkáte se stejným motivem "Německo si vyhrnuje rukávy na očkování". Minutový spot mimo jiné oslavuje triumf medicíny při přípravě vakcín, a staví tedy na hlavu hlavní výtku odmítačů vůči "podezřele" rychlému vývoji vakcín. Kampaň apeluje hlavně na solidaritu a s vyhrnutými rukávy ukazuje skutečné představitele ohrožených skupin "těsně poté", co dostali svoji zaslouženou dávku protilátek.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později