Reklama „Woke“ reklama naštvala pivaře. Špatné nápady jsou v citlivé době risk 6 minut čtení Mylně zacílená reklama či v dnešní době spolupráce s nevhodným ambasadorem značky kazí reputaci a stojí nemalé peníze. Už několik měsíců se...
Marketing Vytvořit funkční spolupráci influencera a firmy je vysoká škola marketingu 5 minut čtení Pět let nepil alkohol, přesto dostával nabídky na spolupráci od značek vyrábějících takové nápoje. Jonáš Čumrik alias Johny Machette je jedním z...
Martin Hausenblas: Jsem ufon. Vadím lidem, protože se dívám sto let dopředu 14 minut čtení V budoucnu z ulic zmizí většina aut. Oproti současnému počtu jich zůstane jen osmina. Lidé je nebudou vlastnit ani řídit, ale budou si...
Investice do reklamy Potvrzeno: Za reklamu v médiích se nejvíc utrácí na internetu 3 minuty čtení Televize byla v historii mediálních měření vždy tím prostorem pro reklamu, kde firmy utrácely nejvíc peněz. O prvenství ji letos poprvé...
Politická reklama Zátah na trollí farmy. Politická reklama v Evropě má dostat řád 5 minut čtení Politická reklama na míru bude v celé Evropské unii od roku 2024 jasně vymezena, pokud Evropská komise prosadí příslušnou legislativu. Má...
Lidé nechtějí otáčet mobil, filmaři a tvůrci reklam se proto učí pracovat „na výšku“ 8 minut čtení Chcete-li ve svém mobilu sledovat video na celé obrazovce, potřebujete jej natočit na šířku. Tvůrci videí proto před několika lety přišli s...
Tokio 2021: Olympiáda s puncem „všechno špatně“ 15 minut čtení Až japonské softbalistky na stadionu ve Fukušimě příští týden odpálí první míček v zápase proti Austrálii, bude to před prázdnými ochozy. Klání,...
Z reklam na zdravotnické prostředky zmizí celebrity 5 minut čtení Reklama na léčivé kameny z And či Himálaje, magnetické prsteny nebo „zaručené“ prostředky ulevující od bolesti zad, jako byl...
Reklama neumí zázraky, očkování ano 5 minut čtení Pokud máte špatný produkt, cenu a distribuci, udělá vám sebelepší reklama nanejvýš medvědí službu. Jak tedy mohou reklamní agentury přispět k...
Rozhovor První pokusy o podnikání skončily fiaskem. Neúspěch je úžasná zkušenost, říká Koupý, který vede skupinu Dignity 6 minut čtení Jestli chceš uspět, zdvojnásob míru neúspěchů, prohlásil v první půli minulého století Thomas John Watson, slavný šéf společnosti IBM,...
1. 11. 1992: Když Hoover zničila vlastní reklama 3 minuty čtení Kupte si vysavač za sto liber, dostanete dvě letenky za oceán v šestinásobné hodnotě. Ta nabídka byla skutečná a příliš dobrá na to, aby ji...