Aktuální číslo časopisu Ekonom
ekonom
Předplaťte si Přihlaste se Předplaťte si

  • Koupit předplatné
  • Nastavení účtu
  • Odhlásit se
  • Názory
  • Témata
  • Rozhovory
  • Technologie
  • Podcasty
  • Dějiny byznysu
  • Právní rádce
  • Logistika
  • Auta
  • Moderní řízení
  • Archiv vydání
  • BeNative
Téma/

reklama

Odebírat

Reklama v ČT místo zvýšení poplatků? Nesmysl. Chyběla by v soukromém sektoru, říká ministr kultury Baxa

11 minut čtení
Ministr kultury nebývá zrovna nejviditelnějším členem vlády. U současného šéfa resortu to ovšem v posledních měsících neplatí. Hlavním důvodem...
Marketing

Většina reklamy nesplňuje očekávaný účinek, generace Z klasickým médiím už nevěří, říká marketingový expert

11 minut čtení
Tři čtvrtiny reklamních formátů nezískají od lidí očekávanou míru pozornosti. Některé sice oko zaznamená, ale mozek je nevnímá. Značky proto...
Marketing

Marketéři nasadili nové metody, jak ulovit zákazníky. Co musíte znát, aby vás neoblafli?

8 minut čtení
Marketéři používají nové metody, jak se co nejlépe vlichotit do přízně zákazníků. Jak jim nesednout na lep?

Většina reklam nefunguje, lidé je znají, ale neví, na co jsou. Náprava je přitom často jednoduchá

12 minut čtení
Proč si mnohé notoricky známé reklamy nedokážeme spojit s žádnou značkou? Co se stane, pokud firma v reklamě své zákazníky přehltí informacemi?...

Jak AI mění marketing na internetu? Reklamy budou pohyblivější a dočkáme se i virtuálních zkušebních kabinek

5 minut čtení
Umělá inteligence přináší změnu do mnoha oblastí lidské činnosti, což platí i pro podnikání. Jedním ze segmentů, které díky generativním...

Kancelář nepotřebujeme, celá firma jede na home office

6 minut čtení
Nebylo mu ještě ani 30 let, přesto v Česku Petr Handlíř patří k nejuznávanějším expertům na výkonnostní marketing na Facebooku i dalších...

Online nákupy Čechů jsou stále nepředvídatelnější. Řešení nabízí nová generace AI v reklamě

4 minuty čtení
Nákupní zvyklosti českých domácností se v posledních letech výrazně změnily. Jednak neustále narůstá podíl nákupů ve světě online a jednak se...
Reklama

Sexistická reklama by dnes neprošla. I tak jsou některé na hraně

8 minut čtení
Trendy v zákonných i samoregulačních předpisech o reklamě přináší ochrana zdraví i působení influencerů. Řeší se také morální rozměr užívání AI.
Reklama

„Woke“ reklama naštvala pivaře. Špatné nápady jsou v citlivé době risk

6 minut čtení
Mylně zacílená reklama či v dnešní době spolupráce s nevhodným ambasadorem značky kazí reputaci a stojí nemalé peníze. Už několik měsíců se...
Logistika

DPD získalo ocenění v soutěži IMC Czech Awards. Porotu oslovila kampaň Doručujeme pěkný den

1 minuta čtení
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy v Evropě Geopost, získala společně s agenturou Momentum ocenění za třetí místo v soutěži IMC...
Marketing

Vytvořit funkční spolupráci influencera a firmy je vysoká škola marketingu

5 minut čtení
Pět let nepil alkohol, přesto dostával nabídky na spolupráci od značek vyrábějících takové nápoje. Jonáš Čumrik alias Johny Machette je jedním z...

Martin Hausenblas: Jsem ufon. Vadím lidem, protože se dívám sto let dopředu

14 minut čtení
V budoucnu z ulic zmizí většina aut. Oproti současnému počtu jich zůstane jen osmina. Lidé je nebudou vlastnit ani řídit, ale budou si...
Další články
ekonom

Copyright ©1996-2025 Economia, a.s.

Týdeník Ekonom ISSN 1210-0714

ekonom.cz ISSN 2787-9380

Certifikováno:jti

  • Kontakty
  • Tiráž redakce Ekonom
  • Předplatné
  • Kariéra
  • Newsletter
  • Všeobecné podmínky
  • Prohlášení o cookies
  • Nastavení soukromí
  • Ochrana osobních údajů
  • Inzerce,  obchodní garant: Dobromila Danovová, 737 434 166
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků, je bez souhlasu Economia, a.s. zapovězeno. Bez souhlasu Economia, a.s. je zapovězeno též rozmnožování obsahu pro účely automatizované analýzy textů nebo dat podle ustanovení § 39c autorského zákona.