Kampaň podniku Transport of London vytvořila agentura M&C Saatchi. Na ilustracích se podílelo 12 designérů a vedl je Sam Lanyon Jones a Andy Cope z animačního studia Tokyo Plastic. Dopravní podnik na projektu spolupracuje s radnicemi městských částí a dalšími úřady a dopravci, aby upozornil na výjimečný stav během olympiády, kdy cesta pěšky do práce může být najednou tou nejrychlejší. řidič nezaparkuje tam, kde byl zvyklý, a metro bude ještě plnější. Kampaň běží v tisku, outdooru i na internetu a přináší konkrétní doporučení, co dělat a jakým trasám se vyhnout. Snad se o "rychlých trasách" pro místní nedozvědí olympijští fandové.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později