Kampaň podniku Transport of London vytvořila agentura M&C Saatchi. Na ilustracích se podílelo 12 designérů a vedl je Sam Lanyon Jones a Andy Cope z animačního studia Tokyo Plastic. Dopravní podnik na projektu spolupracuje s radnicemi městských částí a dalšími úřady a dopravci, aby upozornil na výjimečný stav během olympiády, kdy cesta pěšky do práce může být najednou tou nejrychlejší. řidič nezaparkuje tam, kde byl zvyklý, a metro bude ještě plnější. Kampaň běží v tisku, outdooru i na internetu a přináší konkrétní doporučení, co dělat a jakým trasám se vyhnout. Snad se o "rychlých trasách" pro místní nedozvědí olympijští fandové.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



