Ve velké výhodě jsou značky alkoholických nápojů, za kterými stojí příběh. To je mimochodem i téma letošní konference Forum Media 14. listopadu na Žofíně, kterou organizuje časopis Marketing & Media.
Příběhem se chápe nejen rodokmen značky, ale také tradice žitá každý den. Stačí podívat se na sebevědomou komunikaci Jack Daniel's na Facebooku, která skoro pokaždé vzdává hold "otci zakladateli" této whisky. Nebo na vodku Absolut, která se nebojí spojení s avantgardními umělci. Nejen nápoj, ale i komunikace pak mají jinou kvalitu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



