V uplynulých týdnech příliš nebylo kam jít, proto se Češi zaměřili na domácnosti. Tržby e-shopů stoupají, nejžádanější je vybavení pro home office.
Do jaké míry koronavirus změnil způsob života, ještě nějakou dobu bude předmětem nekonečných debat bez jednoznačného závěru. S jistotou lze ale říct, že lidé jsou více doma − někteří mají nařízený či doporučený home office a hranice mezi pracovní dobou a volným časem prakticky zaniká.
Ve spojení s omezením provozu restaurací, obchodů a služeb nezbývalo než se zaměřit na prostředí, které má člověk primárně kolem sebe. A tím je domov. Čím si jej Češi aktuálně vybavují a jakým způsobem ovlivní pandemie ekonomiku českých domácností?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



