Obvykle bývá k zastižení na vinohradech v Kurdějově či Velkých Němčicích, kde celkem na čtyřech hektarech půdy pěstuje vinnou révu. Jeho rodinné vinařství Proqin se od roku 2007 zaměřuje na produkci klasických šumivých vín šampaňskou metodou. Martin Prokeš, který mimo jiné vede také školu sabrage − způsobu otevírání lahví napoleonskou šavlí −, současně na brněnské Mendelově univerzitě vyučuje marketing vinařského průmyslu. "Rozvoj vinařského marketingu úzce souvisí s dynamickým rozvojem celého odvětví, postupným otevíráním vinařů, studentů a celé akademické sféry ke světu a mezinárodní spolupráci," říká s tím, že hlavním posláním rozvoje vinařského marketingu je identifikovat a zviditelnit kvalitní produkci.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



