Obvykle bývá k zastižení na vinohradech v Kurdějově či Velkých Němčicích, kde celkem na čtyřech hektarech půdy pěstuje vinnou révu. Jeho rodinné vinařství Proqin se od roku 2007 zaměřuje na produkci klasických šumivých vín šampaňskou metodou. Martin Prokeš, který mimo jiné vede také školu sabrage − způsobu otevírání lahví napoleonskou šavlí −, současně na brněnské Mendelově univerzitě vy­učuje marketing vinařského průmyslu. "Rozvoj vinařského marketingu úzce souvisí s dynamickým rozvojem celého odvětví, postupným otevíráním vinařů, studentů a celé akademické sféry ke světu a mezinárodní spolupráci," říká s tím, že hlavním posláním rozvoje vinařského marketingu je identifikovat a zviditelnit kvalitní produkci.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.