Nenáviděná zkratka: AI 5 minut čtení AI – dvě písmena, která mě provázejí všude. V práci, doma i v hospodě, kam zajdeme na rychlé pivo. V telefonu, na konferenci i při pracovní...
Pozornost a důvěra. Influenceři je mají a značky potřebují 3 minuty čtení Na influencery můžete mít různé názory, jednu věc ale nemůžete popřít – dokážou něco, co značkám často nejde: umějí upoutat, získat si a zapojit...
Měření není zadarmo, ale vyplatí se 5 minut čtení To, že měření vypadá smysluplně, ještě neznamená, že je relevantní, říká v rozhovoru Richard Bagnall, spoluzakladatel společnosti CommsClarity a...
#datavize Za kolik na letní brigády 1 minuta čtení Kdo si chce během letních prázdnin nejvíce přilepšit, měl by být schopen odvést dobrou práci v oborech, jako je vzdělávání, informační...
Dubajská čokoláda Dubajská čokoláda vznikla díky těhotenským chutím. Jaké jsou její ingredience? 5 minut čtení Když v loni ve Velké Británii uvedl řetězec Lidl na trh svou vlastní dubajskou čokoládu, stály se před otevřením některých obchodů fronty. A to...
Marketing Většina reklamy nesplňuje očekávaný účinek, generace Z klasickým médiím už nevěří, říká marketingový expert 11 minut čtení Tři čtvrtiny reklamních formátů nezískají od lidí očekávanou míru pozornosti. Některé sice oko zaznamená, ale mozek je nevnímá. Značky proto...
Marketing Marketéři nasadili nové metody, jak ulovit zákazníky. Co musíte znát, aby vás neoblafli? 8 minut čtení Marketéři používají nové metody, jak se co nejlépe vlichotit do přízně zákazníků. Jak jim nesednout na lep?
Jak nastavit podmínky spolupráce s influencery 4 minuty čtení V praxi se často můžeme setkat s tím, že právo nereaguje dostatečně pružně na aktuální trendy. To platí také pro oblast takzvaného influencer...
Většina reklam nefunguje, lidé je znají, ale neví, na co jsou. Náprava je přitom často jednoduchá 12 minut čtení Proč si mnohé notoricky známé reklamy nedokážeme spojit s žádnou značkou? Co se stane, pokud firma v reklamě své zákazníky přehltí informacemi?...
Jak AI mění marketing na internetu? Reklamy budou pohyblivější a dočkáme se i virtuálních zkušebních kabinek 5 minut čtení Umělá inteligence přináší změnu do mnoha oblastí lidské činnosti, což platí i pro podnikání. Jedním ze segmentů, které díky generativním...
Marketing Marketingové úspory ve firmách: Cesta z krize, či do zapomnění? 4 minuty čtení Před rokem odvolala Světová zdravotnická organizace globální stav zdravotní nouze vyhlášený v souvislosti s nemocí covid‑19. Se symptomy...
Největší cestovatel 21. století? Žena ve středním věku 2 minuty čtení Kdybych vlastnil cestovní kancelář, zaměřil bych většinu marketingu na ženskou polovinu populace. Jak se ukazuje z rozličných statistik, ženy...