Zákazníci už nekupují jen výrobek, ale celou filozofii. Vyrábět ekologicky a udržitelně tak začíná být známkou kvality. Otázku, jak změnit firmu čistě orientovanou na zisk na takovou, ve které jde i o jiné hodnoty, jako je například ochrana životního prostředí či dobré vztahy se zaměstnanci, řeší stále více podnikatelů. Jak se s ní co nejlépe a v souladu s právem vypořádat, radí specialista na správu a řízení společností a zakládající partner advokátní kanceláře PRK Partners Marek Procházka.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alžběta Vejvodová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



