Ještě donedávna pracoval Adam Hörzenberger pro privátní firmu – byl technologickým šéfem skupiny Packeta, kam patří Zásilkovna. Nově šéfuje Balíkovně, která od 1. dubna funguje jako odštěpný závod České pošty. Jeho cílem je dostat podnik alespoň na černou nulu. Toho chce dosáhnout i tím, že Balíkovna bude mít nejhustší pokrytí výdejními místy v Česku. „Chceme, aby si lidé mohli vyzvednout balík tam, kde jsou zvyklí, takže spolupráci s konkurencí se nebráníme. A pokud bychom my budovali boxovou síť, otevřeli bychom ji ostatním,“ říká Hörzenberger.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Vojtěch Wolf
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



