Apokalypsa je tu, píše se na nástěnce u automatu na kávu. Na stolech zaměstnanců se objevily krabičky poslední záchrany a stylové noviny, které píší, jak se svět změnil po dopadu asteroidu. Ve Veratownu, osadě ze zbytků a rozvalin, přežilo jen pár desítek lidí a snaží se společně vrátit k původnímu stylu života… Do takového postapokalyptického příběhu zabalili svoji vzdělávací akademii v IT firmě Veracomp. Cílem je se prostřednictvím hry naučit sdílet know-how. Pokud si budou zaměstnanci vzájemně prospěšní, budou moci v kritických podmínkách přežít. Každý zaměstnanec si ve hře vytvořil svého avatara a za každou aktivitu v akademii získává body, kterými vylepšuje nejen sám sebe, ale pomáhá naplnit cíl celého týmu. Za body si může pořídit virtuální předměty pro svou postavu nebo si je proměnit za reálné odměny, jako například lepší služební mobil.
Díky formě hry se učení stává zábavným. To je podstata takzvané gamifikace, což je využívání herních principů v oblastech, které samy o sobě zábavné nejsou. Zaměstnanci se stávají hráči, zapomínají na to, že se učí, a mají chuť dosahovat lepších výsledků, předávané informace si lépe pamatují.
Nástup, nábor a vzdělávání
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později