Ceny zhruba pětiny veškerého zboží, které se prodá v českých supermarketech, drogeriích a lékárnách, neurčuje člověk, ale umělá inteligence vyvinutá českou firmou Yieldigo. Start-up, který vznikl v Praze před necelými třemi roky, se uchytil v několika východoevropských zemích a nyní chce prorazit v Rusku a ve Spojených státech.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



