Lucie se ptá
Sociální síť LinkedIn zveřejnila na konci roku velký průzkum na základě dotazování 300 manažerů velkých korporací, z něhož vyplynulo, že nové lidi hledají podle toho, jak komunikují a jak se chovají v kolektivu. Šest z deseti manažerů prohlásilo, že to je právě nedostatek "soft skills", který brzdí produktivitu firmy.
Jedna naše čtenářka se přihlásila do výběrového řízení na manažerskou pozici a hned ve druhém kole ji pozvali do assessment centra. Tady uchazeči řeší individuální i týmové úkoly, případové studie i vědomostní testy. Vyděsilo ji to stejně jako požadavek, že se jim má v pěti minutách "prezentovat". Poraďte jí, co by od ní mohli chtít slyšet.
Jiří Devát odpovídá
Vybrali vás do druhého kola… Blahopřeji! A že se bude konat formou assessment centra? Není důvod se znepokojovat, je to obvykle sada testů, které mají změřit některé vaše dovednosti, zaměřené na manažerskou práci. Výsledkem by tedy mělo být objektivní hodnocení vašich předpokladů. Stačí nepodlehnout panice a zůstat taková, jaká jste. To platí i pro onu pětiminutovou prezentaci, která tak tvoří jen doplněk celého testování.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později