Aby sociální sítě, které se stále častěji stávají předvolebním bojištěm, nenarušily integritu hlasovacího procesu, mají jejich provozovatelé povinnost tomu bránit. Jsou mimo jiné zakotveny v Aktu o digitálních službách Evropské unie. O tom, jak se plní a jaká úskalí přináší politická kampaň v digitálním věku, hovoří v rozhovoru pro týdeník Ekonom Łukasz Gabler, manažer pro veřejnou politiku a vztahy s vládou pro střední a východní Evropu ve společnosti TikTok.
Kolik potenciálních voličů mohou politici skrze TikTok oslovit? A kdo jsou?
V současné době máme v České republice 2,4 milionu uživatelů. Jde o poměrně velký nárůst, ještě před půl rokem to bylo 2,1 milionu. Snažíme se vysvětlovat, že naše platforma není jen pro mladé lidi. Jsme na trhu již šest let a populace uživatelů stárne. Většinu komunity tvoří generace Z a mileniálové.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Beránek
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



