Auta podražují. Obecné a nepopulární pravidlo, které ale nadále má svoje výjimky. Příkladem je modernizovaný Opel Insignia. Na český trh dorazil s ceníkem, který z něj rázem dělá jednu z nejvýhodnějších nabídek ve třídě manažerských vozů. Jen těžko lze přehlédnout auto, které za cenu odpovídající Octavii nabízí rozměry a prestiž Superbu.
Testovaná sportovní verze GSi vyjde na 920 tisíc korun. Superb Sportline s odpovídajícím 190k dvoulitrem stojí o 20 tisíc korun více a to samé platí i o 245koňové Octavii RS. U Opelu přitom zákazník dostane 4,9 metru dlouhý kočár s 230koňovým motorem, devítistupňovým automatem, pohonem 4x4, sportovním adaptivním podvozkem, 20" koly, ortopedickými sedadly, navigací nebo špičkovými maticovými světlomety, které svítí dálkami a vykrývají protijedoucí řidiče, aby je neoslnily. Na výbavě Opelu rozhodně nešidí: za adaptivní podvozek si u Škody nechají připlatit a čtyřkolku Octavia a Superb se srovnatelnými motory nenabízí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Přibyl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



