Bývalý šéf koncernu FCA Sergio Marchionne naplánoval pro slovutnou značku Alfa Romeo velký restart. Místo toho, aby její modely vycházely z plebejských Fiatů, se z ní měl stát přímý konkurent BMW. Odložil kvůli tomu uvedení nástupce modelu 159, aby firma stihla vyvinout technický základ s pohonem zadních kol pro sedan Giulia. Představil se v roce 2015 a o rok později ho následovalo ještě důležitější SUV Stelvio.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Přibyl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



