Tak nám Škodovka po dvou SUV − Kodiaqu a Karoqu − nadělila crossover. Auto pro ty, kteří netrvají na pohonu všech kol a prostupnosti drsnějším terénem, ale trochu vyšší stavba jim vyhoví kvůli nastupování a lepšímu výhledu. Na rozdíl od některých nabubřele oplastovaných konkurentů jde téměř o nehrdinský typ. Využívá základy modelu Škoda Scala s výhradně předním pohonem, podvozek má zvýšený o čtyři centimetry, kabinu o další dva a zadní převis zkrácený o 14 centimetrů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Frei
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



