Kupte si vysavač za sto liber, dostanete dvě letenky za oceán v šestinásobné hodnotě. Ta nabídka byla skutečná a příliš dobrá na to, aby ji mohli zákazníci odmítnout. Takže se na ni nechalo nalákat 300 tisíc Britů a jejího autora, tradičního výrobce bílé techniky, stála více než 100 milionů liber, jméno a nakonec samotnou existenci. V pátek 1. listopadu to bude 27 let, kdy Hoover přišel s tím, co učebnice svorně označují jako jednu z nejhorších marketingových nabídek historie.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



