Tajemství úspěchu revitalizačních projektů na "opravu" firem tkví ve třech základních věcech. Za prvé: správní lidé na správných místech. Za druhé: otázky, které si kladete, otázky, kterými nabouráváte status quo, zaběhlý způsob myšlení a zvyků ve firemním životě. Za třetí: neobyčejná důslednost, s níž vykonáváte všechny úkoly, důslednost, s níž jdete za stanovenými cíli, termíny, projekty. V předchozích číslech Moderního řízení jsme se v několika studiích naší společnosti JIP pro firmy zabývali otázkou personalistiky a správných lidí na správných místech. Dnes si projdeme na konkrétním projektu revitalizace příklady, které přinášejí nový způsob řešení různých problémových situací ve firemním životě. Místo obšírného popisu, co vše můžete dělat pro ozdravení své firmy tak, aby opět začala prosperovat, tento článek představí praktické know-how, konkrétní řešení v konkrétní firmě. Dostanete k dispozici to nejdůležitější z praxe v oblasti revitalizací zejména středně velkých firem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později