Začátek dne Jiřího Suchého je neodmyslitelně spojený s vůní kvalitního parfému 1 . "Mám rád krásné a funkční věci. Pokaždé, když je beru do ruky, mám o jednu malou radost víc," říká spolumajitel marketingové agentury Sherpas. Myslí tím jak klasické technologie, tak nepostradatelné maličkosti, které využívá v každodenním životě i během výletů do hor.
Protože často tráví i několik dní o samotě v divočině, neobejde se bez spolehlivého vybavení. "Ročně v horách nachodím okolo tisíce kilometrů. Ultralehký batoh 2 a vak tvoří dokonalý ekosystém a pomáhají mi udržet nesenou váhu na minimu," vysvětluje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



