Jeden z nejslavnějších současných představitelů vědy o managementu Henry Mintzberg zastává názor, že strategické myšlení není jen jiný název pro všechno, co spadá pod deštník strategického managementu. Je to syntéza a zahrnuje intuici a kreativitu. Výstupem strategického myšlení podle něj je integrovaný pohled na firmu, ne precizně artikulovaná vize směru. Strategie tak musí mít možnost působit kdykoli a kdekoli v organizaci, často pomocí neuspořádaného procesu neformálního učení, které musí provádět lidé na různých úrovních, kteří jsou v dění zapojeni různými a specifickými podobami a formami.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Milan Jermář
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



