Stávající model vzdělávání se přežil, ale běží setrvačně dál. Mnozí lidé jsou už otrávení tím, jak pořád chodí do kurzů a jak pořád dokola slyší od různých lektorů totéž. Střídají se agentury a vyhazují peníze. A změna či patrné výsledky žádné. Je to jako mastit si tvář krémem v naději, že zabráníte tvorbě a prohlubování vrásek.
V reklamě na krémy vystupují mladé ženy, které vrásky nemají a vytváří iluzi o účinku. Říká se tomu obchod s nadějí. Všichni kupují krémy a vypadají spokojeně. Výrobci i spotřebitelé. A vrásky se tvoří dál. Podobné je to se vzděláváním. Firmy utrácí peníze a očekávané výsledky nejsou. Ředitelé jsou pak nešťastní a nevědí, co mají dělat. Nemají se s kým poradit, když "experti" na vzdělávání sami tápou či neumí. Co s tím?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



