Japonské kompaktní SUV ještě před nedávnem jezdilo stylem malého off-roadu, který podtrhovala rezerva umístěná zvenčí pátých dveří vyklápěných do boku. S příchodem nové generace se ale vše změnilo a Japonci se rozhodli od svého klasického pojetí ustoupit a pokusit se zapadnout mezi takzvaný mainstream. Vitara je běžné městské SUV se vším, co k němu patří, včetně nápadného lakování a dvoubarevného provedení.
Staromilci se možná na Suzuki zlobí, ale prodejní čísla ukazují, že to byl velmi chytrý tah. Vitara je momentálně v Česku desátým nejprodávanějším SUV s 1224 udanými kusy za prvních devět měsíců letošního roku, což je jen o něco málo méně, než zaznamenal devátý Volkswagen Tiguan. Kromě povedeného vzhledu vozu svědčí ještě lákavá cena, která zůstává poměrně nízkou i v testovaném modelu s naftovým čtyřválcem a pohonem všech kol. A také fakt, že u Suzuki už tradičně dostanete takřka kompletní výbavu v jednom balení.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111