Pochopitelně že tento klid je zdánlivý a ostatní se snaží úspěch kopírovat a také na tom vydělat. Chytrá firma mezitím využívá svého náskoku a vymýšlí další modrý oceán, s nímž vyrukuje, až jí do toho stávajícího vtrhnou draví "následovníci". V modrém oceánu jde vždy o to:
■ Mít lepší obchodní model - v čem podnikat a jak - způsob podnikání;
■ Mít o mnoho lepší produkt - jednodušší, působivější design;
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



