Maminčin mazánek si vzal červené kecky, sehnal prachy, uvázal si kolem krku šálu a vyrazil do světa. Nebo: Pan Lelek není žádný dobrodruh, ale obyčejný kapitalistický turista. I takové reakce potkaly magazín České televize nazvaný Dobrodruh, jehož ústřední postavou je dosud neznámý cestovatel z Náchoda Adam Lelek. Ačkoli jejich kritický hlas zůstává skryt za přezdívkami uživatelů internetové Československé filmové databáze, nejsou nijak ojedinělé. Soudě podle ohlasů v internetových diskusích patří cestovatelský magazín mezi nejhorší pořady, které veřejnoprávní médium za peníze koncesionářů uvedlo v poslední době na televizní obrazovky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jakub Horáček
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



