Alespoň to tvrdí PR guru Paul Holmes. Na své přednášce na nedávné konferenci Světového komunikačního fóra v Praze mluvil o tom, že marketing, PR a komunikace prostě splynou, spíše dříve než později. V prostředí agentur už je tento proces znát, ve firemním prostředí to teprve přichází.
MARKETING A KOMUNIKACE: CO JE CO ...
Marketing v tradičním pojetí je podle Holmese jen podmnožinou vztahů s veřejností. Zatímco vztahy s veřejností jsou o řízení vztahů mezi organizací a veškerými skupinami veřejnosti, marketing je o řízení vztahů jen s jednou z těchto skupin.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



