Alespoň to tvrdí PR guru Paul Holmes. Na své přednášce na nedávné konferenci Světového komunikačního fóra v Praze mluvil o tom, že marketing, PR a komunikace prostě splynou, spíše dříve než později. V prostředí agentur už je tento proces znát, ve firemním prostředí to teprve přichází.
MARKETING A KOMUNIKACE: CO JE CO ...
Marketing v tradičním pojetí je podle Holmese jen podmnožinou vztahů s veřejností. Zatímco vztahy s veřejností jsou o řízení vztahů mezi organizací a veškerými skupinami veřejnosti, marketing je o řízení vztahů jen s jednou z těchto skupin.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111