Vyprávěl mi svého času jeden vysokoškolský kantor, jak to funguje na podnikatelské fakultě jisté technické univerzity. Když se v zahraničních médiích, zejména amerických, objeví nějaká na pohled zajímavá nová metoda řízení, získané materiály se přeloží a poskytnou přednášejícím (odborníkům, kteří často hned po škole zůstali na fakultě) s úkolem, aby je rozpracovali a začlenili do výuky.
Vzdělávací agentury zase, hlavně aby nalákaly zákazníky, v rámci outdoorových seminářů trápí účastníky běhy po lukách a lesích nebo se společně plaví na pramici, k utužení týmové spolupráce se dokonce nabízí i kolektivní seskok padáky. Jako kdyby se přespolním během někdo stal dobrým manažerem; jako kdyby lidé lépe spolupracovali, když se společně zadýchají a zpotí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



