Někdy postačí základní analýza, někdy pokročilý reporting, u větších společností s konkurenčním tlakem v zádech to může být Data Mining. Jeho efektivní nasazení pomůže vylepšit jak ziskovost společnosti, tak vztah s klienty.
Aby dnes firma na trhu ustála svoji pozici, musí být schopna hledat nové příležitosti. Jed-ním z výstupů Data Miningu je např. predikce určitých situací. Na základě výpočtu odhadů a statistik můžeme usuzovat na to, zda klient má tendenci nesplatit dluh. Konstrukce prediktiv-ních modelů nám usnadní tvorbu předpovědí a pomůže optimalizovat marketingové kampaně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



