Stát utratil v posledních 6 letech za podporu domácích potravin 1,5 miliardy Kč. Která kampaň byla podle vás nejzbytečnější? A co si naopak propagaci za státní peníze zaslouží?
Stát utratil v posledních 6 letech za podporu domácích potravin 1,5 miliardy Kč. Která kampaň byla podle vás nejzbytečnější? A co si naopak propagaci za státní peníze zaslouží?
Každá státní kampaň za naše peníze byla zbytečná. Dovážené polské potraviny nemají dobrou pověst, i když v Polsku jsou výborné. Díky státu, nebo kvalitě potravin?
Jako zastupce jednoho z nejvetsich vyrobcu realny pozitivni dopad nevidim.Mezi nejusmevnejsi radim kampane na Rybu domaci, Vina z Moravy a Cech...
Chce-li stát skutečně pomoci zemědělcům, tak z nich nesmí dělat úředníky. Svůj čas mají efektivně věnovat hospodaření, nikoliv vyplňování formulářů a zpráv.
Mezi mé nejzábavnější patří Klasa a Český kapr, protože měli/mají zajímavý rozpočet. Obecně platí, kde nic není, ani politik nebere.
Můj "oblíbený" propagační tunel je Ryba domácí (cca 180 mil.), ale Klasa se také vydařila. Gratulace NKÚ, že se na tyto projekty zaměřil.
Podpora lokálních potravin určitě smysl má, základem ale musí být efektivně investované prostředky a měřitelné výsledky. U státních financí to platí dvojnásob.
Nejzbytečnější byla kampaň na české potraviny Klasa. Stát by měl provádět a propagovat objektivní porovnávání kvality potravin jak domácích, tak z dovozu.
Stát má cizincům ukazovat ČR jako turistický cíl; pomůže to cestovnímu ruchu, všeobecné známosti ČR, podpoří vývoz a nás v jazycích a myšlenkovém obohacení.
Související