reklama
reklama

Články autora

8 minut čtení
Reklama by nebyla reklamou, kdyby nemohla využívat nadsázku. Nemusí uvádět vždy stoprocentně pravdivá tvrzení, ale nesmí v žádném případě lhát a...
5 minut čtení
Žádáte o osvobození od soudních poplatků? Pokud jste podnikatel, asi neuspějete.
11 minut čtení
Failing firm defence je rovněž označována jako civilizovaná forma (alternativa) bankrotu, obrana úpadkem nebo jako záchranná fúze. Svým způsobem...
9 minut čtení
Jak se nesmí útočit na spotřebitele? Unijní směrnice popisuje klamavé a agresivní způsoby.
6 minut čtení
Historicky nejvyšší pokuta Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže byla potvrzena. Skupina soutěžitelů, která patnáct let koordinovala své účasti...
9 minut čtení
Stanou se podnikatelské spolky hybateli přeshraniční spolupráce? Jak se liší právní forma evropské družstevní společnosti od evropské akciové...
9 minut čtení
Může se společnost, která je ve finanční tísni, spojit se svým konkurentem? Jistá možnost využití tzv. failing firm defence je uznávána v mnoha...
9 minut čtení
Novela zákona o advokacii uvolnila v souladu s evropskými trendy pravidla podnikání. Zpřísnila pravidla poskytování bezplatných právních služeb.
12 minut čtení
Pohled na problematiku spojování soutěžitelů mění novela zákona o ochraně hospodářské soutěže. Nikoli zanedbatelným způsobem se však dotýká i...
9 minut čtení
Zbraní k obraně proti nevyžádaným e-mailům, telefonátům nebo reklamním letákům nabízejí naše zákony už dost. Jen je nabít a spustit palbu.
14 minut čtení
Bez účinné propagace své zboží prodáte stěží. Oslovování potenciálních zákazníků je stále agresivnější a dravější. Posunují se i hranice...
reklama