Firemní značka není auto. Právo na ni je nutné dobře zakotvit do smlouvy 8 minut čtení Typickým problémem je, když společnost nemá oprávnění své logo upravit. Některé agentury a grafici podmiňují souhlas vysokými finančními nároky.
Trumpův prezidentský byznys: Výdělečné jméno, prodělávající nemovitosti 5 minut čtení Oficiálně se byznysu neúčastní. Řízení jeho podnikatelských aktivit převzali Eric, Don a Ivanka. I tak je ale prezident Spojených států Donald...
Značky propagované v době zjitřených emocí si lidé snáze zapamatují 5 minut čtení Tam jsem chtěl vždycky pracovat! Tato věta je vytoužený výsledek budování značky zaměstnavatele neboli employer brandingu. Využívá především...
Havel, Holásek & Partners obhájila titul Czech Business Superbrands 2 minuty čtení Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners získala potřetí v řadě prestižní ocenění Czech Business Superbrands udělované nejlepším značkám na...
Změny 2014 Jak pojmenovat firmu? Nově mají podnikatelé větší volnost při výběru názvu HN.cz2 minuty čtení Dobrý název společnosti hraje často velkou roli v jejím budoucím úspěchu. Pravidla pro jména právnických osob se od začátku roku mění. Naopak...
Jen třetina Čechů hledí na značku, nejčastěji při nákupu mobilů a aut 1 minuta čtení PRŮZKUM: Pro ženy je značka produktu důležitá u kosmetiky, pro muže u piva, vyplývá z průzkumu agentury TNS Aisa.
Ekonom: Nejcennější značku má v politice ČSSD, až 100 miliard 2 minuty čtení Hodnota značky sociálnědemokratické strany je více než 100 miliard korun. Vyplývá to z výpočtu Bohumíra Štědroně z pražské VŠE, který má týdeník...