Aktuální číslo časopisu Ekonom
ekonom
Předplaťte si Přihlaste se Předplaťte si

  • Koupit předplatné
  • Nastavení účtu
  • Odhlásit se
  • Názory
  • Témata
  • Rozhovory
  • Technologie
  • Podcasty
  • Dějiny byznysu
  • Právní rádce
  • Logistika
  • Auta
  • Moderní řízení
  • Archiv vydání
  • BeNative
Téma/

značka

Odebírat
Zábavní průmysl

Zpěvačka Taylor Swift vybudovala miliardový cirkus na kolečkách

5 minut čtení
I když člověk není „swiftie“, tedy zapáleným fanouškem třiatřicetileté zpěvačky Taylor Swift, je téměř nemožné, aby unikl humbuku...

Firemní značka není auto. Právo na ni je nutné dobře zakotvit do smlouvy

8 minut čtení
Typickým problémem je, když společnost nemá oprávnění své logo upravit. Některé agentury a grafici podmiňují souhlas vysokými finančními nároky.

Trumpův prezidentský byznys: Výdělečné jméno, prodělávající nemovitosti

5 minut čtení
Oficiálně se byznysu neúčastní. Řízení jeho podnikatelských aktivit převzali Eric, Don a Ivanka. I tak je ale prezident Spojených států Donald...

Značky propagované v době zjitřených emocí si lidé snáze zapamatují

5 minut čtení
Tam jsem chtěl vždycky pracovat! Tato věta je vytoužený výsledek budování značky zaměstnavatele neboli employer brandingu. Využívá především...
Logistika

Česko je zemí dopravních značek. Na kilometru dálnic jich je v průměru 21, vedou kilometrovníky a mosty

3 minuty čtení
Na 1267 kilometrů dálnic v Česku připadá celkem 26 702 svislých dopravních značek. Největší zastoupení mezi nimi mají kilometrovníky, kterých...
Logistika

Odborníci volili nejlepší logistické značky Německa. Podívejte se, kdo vyhrál v 11 kategoriích

1 minuta čtení
Odborný časopis Logistik Heute spolu s německou logistickou asociací BVL uspořádaly druhý ročník soutěže "Beste Logistik Marke" o nejlepší...
Logistika

Mezi nejcennější značky logistického světa patří "známé firmy", ale vklínili se mezi ně i - v Evropě - málo známí hráči

Žebříčku 25 nejcennějších značek v logistice a dopravě vévodí tři takzvaní integrátoři - UPS, FedEx a DHL -, mezi které se letos vměstnala i...

Havel, Holásek & Partners obhájila titul Czech Business Superbrands

2 minuty čtení
Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners získala potřetí v řadě prestižní ocenění Czech Business Superbrands udělované nejlepším značkám na...
Změny 2014

Jak pojmenovat firmu? Nově mají podnikatelé větší volnost při výběru názvu

2 minuty čtení
Dobrý název společnosti hraje často velkou roli v jejím budoucím úspěchu. Pravidla pro jména právnických osob se od začátku roku mění. Naopak...

Vláda schválila past na neekologická auta. V Česku vyrostou nízkoemisní zóny

2 minuty čtení
Města a obce volající po omezení vjezdu vozů s vysokým množstvím zplodin se dočkala, vláda jim přiřkla pravomoc vyhlásit emisní zóny. V celém...

Jen třetina Čechů hledí na značku, nejčastěji při nákupu mobilů a aut

1 minuta čtení
PRŮZKUM: Pro ženy je značka produktu důležitá u kosmetiky, pro muže u piva, vyplývá z průzkumu agentury TNS Aisa.

Ekonom: Nejcennější značku má v politice ČSSD, až 100 miliard

2 minuty čtení
Hodnota značky sociálnědemokratické strany je více než 100 miliard korun. Vyplývá to z výpočtu Bohumíra Štědroně z pražské VŠE, který má týdeník...
Další články
ekonom

Copyright ©1996-2025 Economia, a.s.

Týdeník Ekonom ISSN 1210-0714

ekonom.cz ISSN 2787-9380

Certifikováno:jti

  • Kontakty
  • Tiráž redakce Ekonom
  • Předplatné
  • Kariéra
  • Newsletter
  • Všeobecné podmínky
  • Prohlášení o cookies
  • Nastavení soukromí
  • Ochrana osobních údajů
  • Inzerce,  obchodní garant: Dobromila Danovová, 737 434 166
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků, je bez souhlasu Economia, a.s. zapovězeno. Bez souhlasu Economia, a.s. je zapovězeno též rozmnožování obsahu pro účely automatizované analýzy textů nebo dat podle ustanovení § 39c autorského zákona.