Tam jsem chtěl vždycky pracovat! Tato věta je vytoužený výsledek budování značky zaměstnavatele neboli employer brandingu. Využívá především komunikaci a u čím mladších lidí začne, tím větší dopad má. Například energetická společnost ČEZ, která se mu věnuje již deset let, míří už na žáky základních škol, které prostřednictvím besed a workshopů seznamuje s tématy energetiky a podporuje technické vzdělávání. Starší studenty zve i do elektráren, na ně už cílí s informacemi o možnostech uplatnění.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Vacková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



