1. Jméno Sazka končí, bude už jen Allwyn

Značka Sazka brzy zmizí z českého trhu. Nově se bude jmenovat po vzoru své mateřské společnosti Allwyn. Ta náleží do skupiny KKCG Karla Komárka a vedle Sazky do ní patří loterie ve Velké Británii, Řecku, Rakousku, Itálii či USA.
„Přišel čas odpoutat se od tradice, která je sice dlouhá, ale i poznamenaná minulou dobou. Velké značky mají i své limity a my cítíme, že jsme na limit narazili, především co se týče modernosti a inovací,“ říká generální ředitel Sazky Aleš Veselý. Podle jeho slov celá skupina nyní expanduje a chce najít víc synergií napříč trhy. „Proto je logické, aby se i Sazka omladila,“ dodává.
Ambicí skupiny Allwyn, která se před 13 roky začala rodit právě okolo Sazky, je stát se světovou jedničkou v loterijní a herní zábavě.
Už v letošním roce se ve firemní komunikaci Sazky začalo více objevovat jméno Allwyn. V říjnu se rozběhne samotný rebranding, který bude vrcholit zkraje příštího roku. „Koncem ledna už budeme komunikovat, že Sazka je Allwyn,“ přibližuje Veselý.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



