Hledá-li někdo na internetu například novou lednici či myčku, reklama na nejrůznější domácí spotřebiče ho pak v internetovém prohlížeči pronásleduje ještě několik týdnů. Nejde o nic neobvyklého, prakticky každý člověk pohybující se v on-line světě se s tím pravidelně setkává. Málokdo si ovšem už všimne, jak je reklama stále více šita na míru. Že prémiové značky jsou nabízeny těm, kdo je preferují, a naopak produkty v akci těm, kteří bez slev nenakupují. K tomu ještě e-shop sám zákazníkovi během vyplňování objednávky nenápadně připomene, že mu dochází prací prášek nebo že jeho děti budou mít narozeniny. Ani nepostřehne, že vlastně ani nebyl jeho nápad nakoupit vše najednou. Z e-shopu tak odchází s dobrým pocitem, kolik toho během chvíle vyřešil.

V principu jde o to, co nejrychleji spárovat poptávku s nabídkou. Právě tím se již pět let zabývá firma DataSentics Petra Bednaříka, další z top lídrů digitální transformace, které ve spolupráci s týdeníkem Ekonom vyhlásila Asociace komunikačních agentur. Místo v žebříčku získal díky tomu, že velkým firmám pomáhá s digitální transformací.

Ze sklepa ovlivňovat svět nejde

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.