Když loni na jaře začala první vlna pandemie a největší podniky včetně automobilek na týdny zastavily své provozy, byla to situace, se kterou nikdo neměl žádné zkušenosti. Došlo k narušení dodavatelských řetězců, obchodu, zkrátka porušena byla celá páteř podnikání. Radili jsme tehdy firmám, ať v prvé řadě řídí své cash flow, udělají si revizi nákladů, komunikují otevřeně s lidmi ve firmě i obchodními partnery a vytvoří si několik scénářů vývoje příjmů, které musí často revidovat a uzpůsobovat jim provoz.
Z týdnů se staly roky
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Smutný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



