Pojišťovny pod tlakem pandemie mění služby. Smlouvy se uzavírají na dálku, on‑line je i likvidace škod
Klienti si mohou například nafotit škodu vlastním zařízením dle podrobného návodu a technici tak mohou vyjíždět jen k opravdu nutným případům. autor: Shutterstock
Před pandemií koronaviru uzavírali v České podnikatelské pojišťovně zhruba pětinu smluv v neživotním pojištění on-line. Nyní se jich uzavírá "na dálku" již 80 procent. Podobně dramatické změny proběhly v posledních měsících i v dalších pojišťovnách v Česku. Pod tlakem koronaviru musely urychlit množství procesů a v řádu pouhých dnů dokázaly přijít s několika novinkami.
Ještě na vás čeká
90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Každou středu večer vám představíme obálku nového čísla Ekonomu a přiblížíme vám tři vybraná témata, která si budete moct s předstihem přečíst na webu Ekonom.cz.
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.