Měla to být příjemná vánoční reklama, která "vysvětlí" manželkám, jak si užít dárek v podobě stacionárního kola od Pelotonu. Stal se z ní však skandál, v rámci kterého na sociálních sítích padala hodnocení jako nechutná, manipulativní, šovinistická či sexistická. A akcie firmy klesly téměř o desetinu. Peloton si tak na samém konci roku pokazil svůj pomyslný únik v letošním závodu start-upů o nejúspěšnější úpis akcií.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



