Měla to být příjemná vánoční reklama, která "vysvětlí" manželkám, jak si užít dárek v podobě stacionárního kola od Pelotonu. Stal se z ní však skandál, v rámci kterého na sociálních sítích padala hodnocení jako nechutná, manipulativní, šovinistická či sexistická. A akcie firmy klesly téměř o desetinu. Peloton si tak na samém konci roku pokazil svůj pomyslný únik v letošním závodu start-upů o nejúspěšnější úpis akcií.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111