Hlediště pro tisíc novinářů, vystoupení čínských popových hvězd a obrovská světelná show. I tak může vypadat představení nového modelu automobilky Volkswagen. Zejména v Číně, kde se na pompéznost a reprezentaci klade velký důraz. Ekonom byl při tom, když největší evropská automobilka ukázala v Pekingu novou generaci velkého SUV Volkswagen. Přitom to mohla udělat pár týdnů předtím na autosalonu v Ženevě. Jenže hned několik důvodů hovoří právě pro nejlidnatější zemi světa − Volkswagen je tu nejúspěšnější značkou a Číňané SUV přímo milují.
I proto je ze třetí generace vozu, který se prodává už od roku 2002, cítit snaha zaujmout právě čínského zákazníka. Ten má rád velké rozměry karoserie a hodně nápadný vzhled, aby bylo jasné, že člověk za volantem "to dokázal". Právě díky vysoké přídi zdobené chromem a LED světlomety má Touareg šanci stát se v Číně vlajkovou lodí automobilky. Fakt, že o tamní řidiče Volkswagen opravdu stojí, dokázala i dobrodružná výprava. Tři týdny před premiérou vyrazil z bratislavské továrny, kde se Touareg vyrábí, zamaskovaný vůz, aby po ose dojel až do Pekingu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



