O ČEM JSTE NEČETLI
BBC přináší praktickou rekapitulaci loňských vědeckých poznatků týkajících se šarmu. Lidé podle posledních studií například více důvěřují těm, kteří se usmívají, laškovně zvedají obočí, hledají v diskusi průnik se zbytkem účastníků a starají se o to, aby se ostatní cítili v jejich přítomnosti dobře. První dojem mimochodem není osudový, lidé mění názor na ostatní s novými informacemi. Poněkud bulvární text ale jako checklist před nástupem do nové firmy nebo obchodním jednáním fungovat může.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



