O ČEM JSTE NEČETLI
BBC přináší praktickou rekapitulaci loňských vědeckých poznatků týkajících se šarmu. Lidé podle posledních studií například více důvěřují těm, kteří se usmívají, laškovně zvedají obočí, hledají v diskusi průnik se zbytkem účastníků a starají se o to, aby se ostatní cítili v jejich přítomnosti dobře. První dojem mimochodem není osudový, lidé mění názor na ostatní s novými informacemi. Poněkud bulvární text ale jako checklist před nástupem do nové firmy nebo obchodním jednáním fungovat může.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111