Giving Tuesday neboli "světový svátek dárcovství" je globální projekt, který podporuje a oslavuje chuť pomáhat. Firmy a organizace po celém světě se ve stejný den snaží o co nejefektivnější "výzvy", díky kterým pomohou svému okolí. Princip je jednoduchý: darujte svůj čas nebo peníze a dejte o tom vědět ostatním.
Vloni se do projektu zapojilo více než 50 tisíc organizací a firem z 98 zemí. Poprvé také s českou účastí v podobě 112 oficiálně registrovaných výzev. "O vedení národních kampaní Giving Tuesday je po světě velký zájem. Pečlivě ale prověřujeme, komu národní kampaň svěříme. Důležitá je profesionalita organizace, dobré reference, ale i osobnost potenciálních manažerů kampaně," vysvětlila strategii mezinárodní expanze Asha Curranová, vedoucí globální kampaně Giving Tuesday,
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



