Zatímco ještě na jaře jeho síť farmářských obchodů My Food Market soupeřila o zákazníky s dalšími velkými řetězci − Sklizeno a Náš grunt −, dnes je všechno jinak. Tři roky poté, co zakladatel společnosti Partners Petr Borkovec otevřel svou první farmářskou prodejnu, ovládl největší konkurenty a plánuje další expanzi.
Všechny tři řetězce teď patří skupině Sklizeno Foods, kde má Borkovec nadpoloviční podíl a jejíž obrat letos dosáhne půl miliardy korun. "O konsolidaci trhu jsme uvažovali od počátku, kdy jsme se chtěli domluvit se Sklizeno, ale tehdy to nedopadlo. Pak jsme na tom pracovali v roce 2015 a letos se to povedlo," říká osmatřicetiletý podnikatel.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



