Základem každé firmy jsou čísla. Řídit se pocity nebo intuicí může být někdy dobré, ale pocity do výsledovky nenapíšete. Aby vaše čísla byla co nejlepší, o to se v některých firmách starají byznysový a datový analytik. Ukážeme si, co a jak dělají, aby čísla firmy byla co nejlepší.
Bylo sychravé podzimní ráno a já jsem snídal s místopředsedou představenstva jedné pojišťovny. "A jak používáte data při vašem rozhodování?" ptám se jej. "My data nepoužíváme," odpovídá mi. "Protože kdybychom měli k dispozici data, tak bychom se podle nich museli i rozhodovat." Ten rohlík, co jsem jedl, mi málem zaskočil.
Samozřejmě, pokud si chcete u vás ve firmě dělat různé "malé domů" nebo hrát politické hry ve stylu "naše oddělení má větší rozpočet", nepotřebujete znát data a řídit se podle nich. Ale chcete-li, aby vaše firma rostla, budete se muset přestat rozhodovat podle pocitů a začít se rozhodovat na základě dat. Data jsou odrazem pravdy. Na to ale budete muset zaměstnat datového analytika a byznys analytika.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.